سرخط خبرها
خانه / مقالات / پرداخت در محل

پرداخت در محل

شما برای فروش هر محصولی نیاز دارید تا ابتدا آنرا عرضه بکنید . مثلاً فروشگاهي افتتاح بکنید اجناس را در آن به نمایش بگذارید. در اینترنت این امر توسط طراحی یک وب وب سایت صورت می گیرد. به وب سایت های اینترنتی که جهت فروش کالاهای شما ایجاد می شوند حاوی معین ات، عکس، توضیح ات، فیلم جالب ی در رابطه با کالا و … هستند ، فروشگاه مجازی یا فروشگاه الکترونیکی می گویند.

safe buy پرداخت در محل
پرداخت پس از دریافت کالا

ولکس,فروشگاه پستی,خرید و فروش اینترنتی,سایت ولکس,واسطه پستی,سرویس فروش اینترنتی,پرداخت پس از دریافت کالا,پرداخت پس از تحویل

نحوه کار فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه خرید فروش اینترنتی که مجهز به سرویس خرید پستی پرداخت در محل هستند به صورت زیر است :

۱- خریدار وارد فروشگاه اینترنتی شده و کالای مورد نیاز را گزینش و معین ات خود را وارد می نماید .
پس نحوه پرداخت مبلغ سفارش نوع ارسال سفارش با انتخاب یکی ازروش های زیر توسط خریدار وهله خرید انتها می پذیرد.

روش های پرداخت سفارش:

– پرداخت از طریق کارتهای اعتباری (پرداخت آنلاین): در این سیستم خریدار مبلغ سفارش را از طریق کارت های بانکی(عضو online payment)به صورت آنلاین پرداخت کرده بعد از ارسال سفارش بوسیله فروشگاه مبلغ سفارش به فروشگاه پرداخت خواهد گردید.
-پرداخت بعد از تحویل در محل (COD): در این سیسـتم مامور پست بعد از تحویل مرسوله به خریدار، مبلغ سفارش را دریافت به حساب کمپانی پرداخت واریز می نماید بعد از آن مجموعه پرداخت با فروشگاه تسویه حساب می نماید.

روش های ارسال سفارش:
– پست پیشتاز (تحویل۴۸ ساعته)
-پست سفارشی (تحویل ۳ الی ۵ روزه)
– پیک (تحویل ۸ ساعته)

۲- بعد از اتمام خرید کد رهگیری سفارش به خریدار نمایش داده خواهد شد هم از طریق پیام کوتاه ایمیل برای خریدار ارسال خواهد گردید.

۳- در وهله بعد مدیر فروشگاه با مصرف از پنل اختصاصی پرداخت که در اختیار دارد فاکتور سفارش حاوی اطلاعات خریدار را پرینت گرفته و بعد از بسته بندی کالای مورد نظر، در پنل خود سفارش را ” آماده به ارسال ” اعلام می نماید. در این لحظه موجود بودن کالا ارسال آن از طریق پیام کوتاه به خریدار اطلاع رسانی می گردد. لازم به ذکر است سیستم لجستیک پرداخت میتواند انبارداری، بسته بندی و پرینت فاکتور سفارشات تغییر وضعیت دادن سفارشات را برای شما انجام دهد.

۴- مامور پست با مصرف از پنل اختصاصی سامانه پرداخت اطلاعات را دریافت کالا را از فروشگاه جمع آوری به استان خریدار ارسال می نماید. در این لحضه ارسال سفارش از استان مبدا از طریق پیام کوتاه به خریدار اطلاع رسانی می گردد.

۵- مامور پست استان توزیع، سفارش را در مکانی که توسط خریدار اعلام شده تحویل خواهد داد. در صورت عدم حضـور خریدار، مامور پستمجدداً در روز بعد جهت تحویل سفارش به خریدار مراجعه خواهد نمود در صورت عدم حضـور خریدار، سفارش توسط مامور پست، پیش برگشت خواهد گردید و پس برای فروشگاه ارسال می گردد.

درباره ی admin

مطلب پیشنهادی

افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا

افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا افزایش بازدید و بهبود رتبه الکسا الکسا برای کاربران …

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قالب وردپرس